2010. augusztus 8., vasárnap

7 millió üveg sör egy helyen

A paradicsomba vittek házigazdáink pénteken délelőtt. A csapat szponzora és a stadion névadója, a Grolsch sör gyártója és forgalmazója megmutatta, hogyan készítik a hollandok a folyékony kenyeret. Végig vezettek bennünket a szinte teljesen automatizált termelésen, embert csak elvétve láttunk, leginkább robotok és gépek „húzták az igát”. Megnéztük a labort, ahol elemzik az összetevőket, és tesztelik a sört minden elképzelhető állapotában. A folyamatnak ebben a szakaszában a cég dolgozói ízlelik próbaszerűen a nedűt szigorúan minőségbiztosítási céllal. Az „ízlelők” tablóján egyébként volt még kiadó hely. Az igazi paradicsom a 20 ezer négyzetméteres raktárban várt bennünket, ahol hegyekben áltak a sörösrekeszek, közel 7 millió üveggel. A raktár átlagosan 4-6 naponta ürül ki...
Bemutatták a cég történetének legnépszerűbb reklámait, kampányait. Angliában például a „Green Light District” téma köré fűzték fel a kampány elemeit, és zöld fénnyel világíttatták meg azokat a kocsmákat, amelyek árulták a márkát. A kifejezés szabad fordításban „Zöld lámpás negyed”, ami nyilván az Amszterdamban megtalálható és sokak számára közkedvelt vörös lámpás negyedre hajaz. A túra végén „sörvezetőnk” adott mintákat a termékből, amelyeket ott helyben ki is próbálhattak 18 éven felüli kerettagjaink. A mintavételt követően persze a nem véletlenül útba eső shopban már nem csak a sör, de az euro is jobban csúszott, így haza is jut majd a kóstolóból és a swing-top-os kupakból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése